Advertorial – 2012 is wat je noemt een sportjaar: in juni begonnen we met het EK, toen kwam de Tour de France en as we speak zijn de Olympische Spelen in volle gang. Eén van de vaste partners van de Olympische Spelen is Coca-Cola, dat al sinds 1928 sponsor van dit grootse sportevenement is. Omdat de Spelen dit jaar plaatsvinden in musical- en muziekstad Londen wil Coca-Cola met de Move to the Beat campagne sport en muziek deze zomer dichter bij elkaar brengen. Want wat maakt sporten en naar sport kijken nu nóg leuker? Juist, met een lekkere beat erbij!
Voor de Move to the Beat campagne heeft Coca-Cola de hulp ingeroepen van Mark Ronson, onder andere bekend van zijn samenwerking met Amy Winehouse en het winnen van een Grammy award. Samen met Katy B. en met de hulp de sportgeluiden van 5 topatleten heeft hij het nummer Anywhere in the World uitgebracht, die gedurende de zomer overal te horen zal zijn.
De Facebookpagina van Coca-Cola staat deze zomer helemaal in het teken van Beats & Sports, waar je iedere week te gekke prijzen kunt winnen. Ook kun je er door middel van de Create my Beat app je eigen versie van de Anywhere in the World track maken.