Als blogger doe je het behoorlijk goed als je een schoen ontwerpt die meteen is uitverkocht. In Amerika kijken ze daar vast niet van op. In ons kleine kikkerlandje is dat een ander verhaal. In Amerika bestaan er namelijk ook bloggers die miljoenen per jaar verdienen. In Nederland mogen we al in onze handjes knijpen als we kunnen leven van onze blogs.
Voor blogger Serena Verbon van het blog Beautylab.nl werd deze ogenschijnlijk onrealistische droom werkelijkheid. Samen met zes andere Europese bloggers was zij uitgenodigd om op basis van modetrends en hun eigen cultuur schoenen te ontwerpen voor schoenenspecialist Serenza. Zij kozen voor de creativiteit van de modebloggers omdat zij het beste weten wat de modetrends zijn.
Ze ontwierp een olijfkleurige pump met een charmante blokhak en details van sexy kettinkjes. Haar inspiratie kon ze opdoen in het Spaanse Alicante, waar hun brainstormsessie plaatsvond. Niet echt een hele vervelende plek om te werken. Toch was de kleur niet geïnspireerd op olijfbomen, maar op de militaire jasjes van Balmain.
De schoen werd in Parijs gelanceerd in de virtuele shop-in-shop high heel boutique. Het ontwerp van Serena was meteen uitverkocht. Voor €109,- per paar zijn ze verkrijgbaar op Sarenza.nl.
Bron: Nu.nl
Beeld: Beautylab.nl
2 reacties op “Blogger’s Schoen Populair”
Dat bloggers in de VS veel beter verdienen dan in NL wist ik, maar miljoenen per jaar, wow!! De pumps die Serena ontworpen heeft voor Sarenza vind ik echt prachtig..
Ik vind de schoen, eerlijk gezegd, niet zo mooi. Met name de dikke hak is niet mijn smaak. Bovendien vind ik ze nou niet een prijsje hebben dat ik zeg, haal ik morgen even op, dan moet het voor die prijs echt wel een schoen zijn die ik meer kan dragen en die beter voor je voeten is.