Gisteren reisde Femme Magazine’s Mariëlle af naar Amsterdam om het persevent van Kruidvat te mogen bijwonen. We waren al een beetje opgewarmd, want er zou iets spannends gaan gebeuren. Oioioi, dat kunnen we niet missen. En dat willen we ook helemaal niet!
May-Britt Mobach (van Amayzine) was de verteller van het goede nieuws: vanaf april ligt er een nieuw budget merk in de schappen van het Kruidvat in Nederland en België. Kruidvat’s nieuwe kindje heeft de naam Makeup Academy gekregen met MUA als roepnaam en is in een prachtig design ter wereld gekomen.
Het merk is vergelijkbaar met de huidige budgetmerken Catrice en Essence, maar onderscheid zich aan de andere kant weer in alles. Zoals iedereen een favoriet merk heeft, zal dit ongetwijfeld het favoriete merk van heel veel mensen worden. De kwaliteit is hoogstaand, want we hebben natuurlijk flink geswatcht en getest. En aan dat testen is nog geen einde gekomen, want een deel van de collectie hebben we meegekregen om uitgebreid zelf in alle rust te testen en dat gaan we ook zeker doen. Dus houd de site in de gaten als je meer wil weten over dit nieuwe, spannende, Britse make-up merk.
Een indruk (het is maar een kleine greep) van wat je mag verwachten. Na de kleinschalige ervaringen van gisteren zijn onze verwachtingen zijn groot, want we houden nou eenmaal van beauty en fashion van onze Wester-buren. Zij snappen het gewoon helemaal.
Q: Hoe lijkt jou dit nieuwe make-up merk van Kruidvat?
4 reacties op “MUA: een nieuw (budget!)make-up merk van Kruidvat”
Zo leuk!!
Super mooie make-up ben al erg benieuwd naar de release wanneer dit in de winkel ligt 😉
Jeej, eindelijk!
ik ben vooral blij dat ze eindelijk naar nederland komen!