Inmiddels is Femme Magazine’s Mariëlle aan haar reis naar Brussel begonnen om niemand minder dan Kylie Minogue te interviewen. En ze laat niks aan het toeval over en heeft haar make-up look tot in de puntjes uitgewerkt met de nieuwe producten van Bourjois.
“La, la, la, lalalalala.” Bij wie heeft het deuntje niet dagenlang door het hoofd gezworven? “I just can’t get you out of my head.” Nee we kregen het niet uit ons hoofd. Dat nummer dan. Irritante Kylie! Het was hét nummer waarmee de nieuwe generatie kennis met haar maakte. Kylie Ann Minogue, zoals haar volledige naam luidt, klautert met haar leeftijd al in rap tempo richting de 50, maar haar billen zijn nog altijd even strak. HOE doet ze dat toch? Dat en nog veel meer gaan we haar vandaag vragen. Want we hebben een meet and greet omdat ze het nieuwe gezicht (lees: de nieuwe bilpartij) van het onderbroekenmerk Sloggi is. En voor het zover is gaan we onszelf even pimpen, want tijdens deze once in a life time willen we er wel op ons mooist uitzien. Dus grepen we naar een aantal nieuwe producten van Bourjois.
Op de oogleden gebruikten we Color Edition 24 Hour Nr. 08 – Marron Givré, €11,99, die we lieten doorlopen tot de buitenste ooghoek en daarmee ook een stukje van het onderste ooglid meepakten.
Waarna we de Mega Liner Ultra Black, €11,99 langs de wimperrand trokken.
De wimpers kregen de volle laag van Mascara Volume 1 seconde Ultra Black, €15,99.
En de lippen kleurden we in met Rouge Edition Velvet, €13,99.
Een leuk weetje over Bourjois: wisten jullie dat het een onderdeel is van Chanel? Dat hoorden we laatst toevallig van iemand die jarenlang voor high end Chanel heeft gewerkt.
Q: Is deze look Kylie-waardig?
4 reacties op “Make-up look met de nieuwe producten van Bourjois”
Wat een prachtige look heb je gemaakt met de mooie kleuren make-up 😉
Nooit geweten dat het onderdeel was geweest van dat hele dure make-up merk!
Die eyeliner ziet er goed uit.
Liefs, xxx
Die Rouge Edition Velvet is moooooi! <3
gave lipkleur 😀