September betekent een drukke periode, veel lanceringen en daarmee een kennismaking met heel veel nieuwe producten. Daarvan kan niet alles even leuk zijn. De leukste nieuw ontdekte beauty merken en producten waar wij aan voorgesteld werden deze maand vind je hier: producten die ons het meest aanspraken, die we het origineelste vonden of die we het meest innovatief vonden.
September mag met recht de drukste periode van het jaar genoemd worden. Want je hebt èn de drukte die zich ophoopt in de zomervakantie en over de vakantie heen getrokken wordt zodra iedereen weer terug is van zijn of haar (al dan niet) exotische bestemming. Daarnaast zijn er heel (zeggen we heel? We bedoelen heeeuuul) veel lanceringen van eigenlijk vanalles. Van collecties tijdens de Fashion weeks tot allerlei nieuwe beautyproducten. En dan heb je ook nog eens de Kerstcollecties voor de deur staan omdat Kerst toch echt al echt al over 3 maanden is. En dat is een gek idee als je nog lekker aan het nazomeren bent. Kortom: september is DRUK! Maar wel leuk druk. Hieronder zie je een opsomming van de leukste nieuw ontdekte beauty merken en beauty producten die we in deze knetter drukke maand leerden kennen.
Concoction
Mix je perfecte Concoction shampoo in drie stappen: kies eerst de geur die jij de lekkerste vindt en voeg daar de eigenschappen aan toe die de shampoo volgens jou moet bevatten. Wij kozen voor de geur Black Pepper + Citrus en daar voegden we de eigenschap Turn Up The Volume Superserum en de eigenschap High-Definition Blonde Superserum aan toe. De pipetjes druk je leeg in de shampoofles, een minuutje hard shaken en je hebt je persoonlijke shampoo. Dat voelt heel speciaal. Verkrijgbaar bij winkels zoals Johnbeerens.com. De shampoo kost €17,00 en voor de serums betaal je €3,00 per stuk extra.
Rainpharma
Het eerste wat ons werd verteld: “alle producten van dit merk kun je eten.” Daar gingen we: hap. “Gatsie! Dat is vies zeg”. “Ik zei ook niet dat het een culinair hoogstandje was, maar je kunt het wel eten”. Kaatste een Belgisch accent terug uit de mond van twee mannen die ervan overtuigd zijn dat schoonheid van binnenuit komt en daarom zijn al hun producten eetbaar. Hoe kun je iemand beter bewijzen dat er geen schadelijke stoffen in zitten dan het te laten eten? Zo hebben ze onder andere dagcrème in de vorm van tabletten, een Mood drankje (zie afbeelding) dat hartstikke goor is, maar dat je een energieschot geeft waarvan je ’s avonds na het avondeten nog steeds van stuitert, een precleancer (afbeelding) en een after oil. Taste it, maar we zeggen niet dat het een culinair hoogstandje is. Omdat het allemaal zo puur is, is de houdbaarheidsdatum beperkt. Dus dan moet je het gewoon heel veel gebruiken. Dat is niet heel erg toch? Verkrijgbaar in hun super schattige online shop.
Human Kind
Geen één product van Human Kind kun je erop betrappen dat het maar één eigenschap heeft. Het merk brengt pas een product op de markt zodra het multifunctioneel is. All-in-one Wash Off Facial Cleanser reinigt je gezicht, verwijdert gezicht- en oogmake-up, hydrateert de huid en vult de huideigen oliën aan. Verkrijgbaar voor €14,95 in de webshop.
Novexpert
Dames, ieders droom is uitgekomen: een middel dat je rimpels direct vermindert. En als je goed kijkt, zie je het voor het blote oog gebeuren. Booster Serum with Hyaluronic Acid duwt de rimpel als het ware omhoog, waardoor het direct gladgestreken wordt. Het zorgt er bij gebruik voor dat de rimpels minder zichtbaar zijn en dat de rimpel op het moment van gebruik niet erger wordt. Exclusief verkrijgbaar bij ICI Paris XL voor €64,95.
NYX
NYX is een Brits merk met allemaal handige innovaties zoals een spray (geen crème!) die je gezicht een matte finish geeft en een oogpotlood en eyeliner in één. Dit zijn van die dingen waar elke beautyproducent bij moeten denken “waarom heb ik dit niet bedacht?”. NYX is verkrijgbaar bij geselecteerde V&D vestigingen waar geen ICI Paris in gevestigd is. Dit zijn vaak de kleinere winkels.
O.P.I.
Ja, ja, we weten heus wel dat O.P.I. niet nieuw is. Het nieuwe hieraan is dat ze met een nieuwe collectie op de proppen komen in samenwerking met Gwen Stefani, en daarbij horen nog veel meer nagellakjes die samen een heuze Kerst-editie vormen. Deze lak is verkrijgbaar voor €14,25 bij verschillende parfumeries.
Q: Wat vind jij (al dan niet) nieuwe beautymerken?
3 reacties op “De leukste nieuw ontdekte beauty merken”
Handig lijstje en ik noteer meteen deze nieuwe merken 😉
Handig!
Supertof lijstje! Ik onthoud ze.