De dag waar heel beauty-minded Nederland al maanden naar uitkeek was eindelijk daar. Met de zintuigen van top tot teen beauty-overgevoelig betrad beauty-gerelateerd medialand loods 6 waar Beuaty Brands United een jubileumjaar vierde.
Eén van de grootste beauty events van het jaar vierde afgelopen donderdag haar 10e verjaardag. Voor de tiende keer werd Beauty Brands United door PR bureau MOOI PR georganiseerd. Alle merken die bij het PR bureau zijn aangesloten showen hun goodies en deelden hun nieuws. We stonden de trappelen om al het nieuws te mogen aanschouwen, voelen, proeven en testen. Dit is nog eens wat je noemt “heaven on earth”
En dat waren nogal wat merken. Loods 6 in Amstedam stond gestructureerd volgebouwd met 35 verschillende beautymerken die allemaal nieuwtjes in petto hadden en stuk voor stuk vernieuwend zijn.
Een greep uit de merken:
Etat Pur
Etat Pur is voornamelijk bekend van hun cleansers die inmiddels bij menigeen in de smaak zijn gevallen. Het merk heeft ook verschillende serums die zich specifiek op één doel richten. Zo heeft het serum A62 het doel om de verzwakte en doffe rokershuid te ontdoen van de symptomen die bij rokers de huid tekenen. Of je steekt gewoon geen sigaret op. Dat is een stuk minder omslachtig.
Sans Soucis
Sans Soucis ontwikkelt producten die stimuleren dat er bepaalde stofjes in het lichaam worden aangemaakt. Met dit XXL Eyelash Serum wordt het stofje in je lichaam dat je wimpers laat groeien extra gestimuleerd. Ondertussen zijn we op de redactie al volop aan het testen wat het effect hiervan is.
OPI
OPI heeft weer eens iets briljants bedacht: een laagje voor ónder je glitternagellak zodat je de glitternagellak er als het ware vanaf kunt pellen als je het weer voor gezien houdt met de glitters. Geen reden meer om geen glitternagellak te dragen. Geen reden meer voor helse taferelen.
Orofluido
Een haarspray die zorgt voor zacht, luchtig en glanzend haar.
Ritzo
Alle luxe voordelen van beuatyproducten voor volwassen vrouwen zijn samengebracht in een stijlvolle verpakking voor jonge vrouwen rond de leeftijd 15-25 jaar voor een prijs die past bij de leeftijdscategorie.
Paco Rabanne
Geen mens die het geurtje Million van Paco Rabanne niet kent. De geur is hetzelfde, maar voor de verzamelaar zit het geurige goud voor deze keer in een speciale dollar verpakking.
Beau de l’Or
Dit product spray je op je gezicht voor een verfrissende werking waarbij de natuurlijke uitstraling wordt geaccentueerd.
Dermalogica
Dermalogica werk met de zonnebeschermingsproducten vanuit het standpunt dat de producten alleen maar goed moeten zijn voor de huid. Daarom maken ze geen onderscheid in gezichtsproducten en producten voor het lichaam en zijn de crèmes voor beiden te gebruiken.
De handcrème van Gamila is een 100% natuurlijk product waar je dagelijkse portie kruiden in is verwerkt.
Q: Met welke merken ben jij al bekend?
2 reacties op “Beauty Brands United”
Geweldig!
Het ziet er allemaal goed uit 😉
Leuk hoor!